Dans ♥

Ska ta bussen ner på stan nu och fika lite. Kommer då inte blogga föränns jag kommer hem ikväll , och då kanske jag ska vara med Wilma men jag lovar ett inlägg kommer iallfall upp! I helgen kommer jag också att ha fullt upp. Imorgon ska jag på stan med Ina och kolla på julklappar bland annat. På Söndag ska jag och Caroline på stan ( För visst är det då det är skyltsöndag? ) Så att jag inte har fel. Då ska jag köpa mera julklappar :) Så der kommer bli en shopping helg skulle jag tro! Men det ska bara bli kul. Idag på skolan skulle vi sjunga i kyrkan vilken inte är så kul tycker jag. Det blev lite konstigt för ingen sjöng utom lärarna så det blev lite misslyckat! Sista lektionen hade vi matte i hela 40 min inte ett dugg länge gemfört med att vi har SO två timmar på torsdagar men alltid dom där sista 40 minuterna går så långsamt så jag vet inte. Men nu är jag hemma och ska som sagt ta bussen in till stan så vi hörs ♥ Blev lite mycket text men ska ladda upp bilderna på outfiten när jag kommer hem för jag har faktigst hittat sladden nu !


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Jag mår bara bra, sjd? :)

2009-11-27 @ 18:21:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag såg dig & typ Jennifer på stan :] ♥

(också typ ngn till .)

2009-11-28 @ 17:51:08
URL: http://cauzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0