Seg dag !

Har vi haft strömavbrott igen tro ? eller har jag laggt ner min blogg kanske ? Nej jag har bara funderat idag hur jag ska göra med bloggen och har äntligen bestämmt mej. Jag ska ta en bloggpaus ( en riktigt kort) Inte för att jag inte orkar blogga eller nått sånt utan för att jag behöver bestämma mej vad jag ska skriva om ! Så i helgen ska jag kolla in kompisars bloggar kända bloggar m.m för att hitta lite insperation vad sägs som det ? Självklart kommer jag inte att börja härma någon annans blogg men att skriva det på mitt vis . Så jag hoppas det blir bra! Sen skulle det vara kul med lite fler läsare också , men jag hade inte förvänat mej mer än jag har dom första dagarna men hoppas kan man ju ! Så på måndag kommer min blogg tillbaka med nya inlägg :) Det känns lite som om jag har inget att skriva om så det är mest därför för mina läsares skull ! Men håll ut och ni får ha det bra tills på måndag eller tidigare. 

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Wilmaa[FOTBLOGG]

Lite mer bilder och mindre text!

2009-11-13 @ 19:11:18
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0