Svar på frågestunden ♥

Såg att jag fått lite frågor så jag tänkte svara nu så det blev en väldigt kort frågestund . Men jag lovar kommer fler någong gång !


1.Allt bra med dej idag ?

Svar: Jag mår jätte bra :)

2.Varför började du blogga?

Svar : Vet  inte riktigt men många av mina vänner bloggade och jag ville testa tror jag , var ett tag sen nu !

3.Får du ofta elaka kommentarer?

Svar: Jag tror alla någon gång har fått elaka kommentarer på en blogg och oftast är det anonyma. Jag har också fått ett par stycken men jag tycker inte man ska bry sej.

4.Favvofärg?

Svar: Det ändras oftast men just nu gillar jag svart och blå.

5.Favvoblogg?

Svar: Jag läser mina vänners bloggar bland annat men annars blir det väll mest kenzas.

6.Vad tycker du om min blogg? ( Wilma )

Svar : Jag tycker den är bäst ! ♥

Tack för alla frågerna ! Nu ska jag ta en dusch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0