Välkommen

Nu har jag fixat mig en ny blogg då jag raderade den jag hade förut . I bloggen skriver jag mest om mig själv min vardag och så. Jag är tolv år gammal och gillar att dansa vara med vänner m.m På fritiden dansar jag DiscoJazz med två kompisar som jag tycker är jätte roligt :) Med den här bloggen kommer jag att blogga 1-5 inlägg per dag , som beror helt på hur jag mår och vilket humör jag är på ! Men jag kan säga det att jag kommer inte blogga på morgonen då jag är så morgontrött , möjligtvis nån dag då jag har sovmorgon men jag får se.
'
Och här kommer då en bild på mig !


Budapest - 09

 

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ada! Kull at du börjat med en ny blogg:



Vilken bra blogg du har! :)Själv driver jag en fotblogg och just nu så är jag med i en fototävling på Nilmas blogg! Jag skulle vara mycket tacksam om du röstade på mig<3 så rösta, rösta,rösta :) Jag är nr 3.

Din röst är värd guld♥ KLICKA DÄR FÖR ATT RÖSTA ---> http://nilma.blogg.se/2009/november/veckans-finalister.html



Kram Weja.



Om denna komentar tolkas som reklam och du inte vill ha det så ber jag om ursäkt och du kan slänga denna komentar.

2009-11-09 @ 16:30:01
Postat av: Wilmaa[FOTBLOGG]

oj, förra komentaren var från mej: www.weja.blogg.se

2009-11-09 @ 16:30:24
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0